Och till er andra!

Funderade lite på om jag ska skriva ner en jättelång lista med alla jag känner som det inte handlade om, men så man skulle garanterat missa hur många som helst så skulle det bli nått missförstånd.. men förmodligen är det inte du iallafall..

ikväll har jag lite småtråkigt tyvärr.. sitter och lyssnar genom massa musik, letar efter nya pärlor!

shieet vad jag längtar till 1a augusti! kommer bli så najs att flytta till stan, världens värdaste inflyttningsfest blir =) kommer säkert missa att bjuda några.. men ni får fråga på msn eller nått när den är så är ni säkert bjudna!! najs as hell kommer det bli iallafall! jag måste ordna lite studioprylar så jag kan spela in låtar med vettig kvalitét! kan va kul att ha gamla låtar inspelade när man en dag blir äldre, samt att det är roligt att spela in och greja!

ska vi starta ett band?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback