Just So You Know, You Never Know!

Sanna ord i den låten!

Jepp, 36 timmar kvar tills vi får hämta nyckeln, fantastiskt PEPP!! Eftersom både Jocke och Viktor jobbar får jag dra och hämta nycklarna själv. Sen blir det att tömma bilen på grejer och åka några vändor och hämta massa skit! Ska bli så jäkla roligt! Sen när dom andra 2 slutar så antar jag att jag kommer hänga med dom några vändor och hämta grejer.. Sen blir det att få styr på allt!

Har för 2 timmar sen gått av senaste perioden, 4 dagars ledigt ska bli skönt! Speciellt eftersom de är i samband med flytten!

Ska tydligen med på bröllop den 18e augusti också, de får jag väl ställa upp på =) Dagen innan fyller systers pojkvän 25 år så då får man också ställa upp på att vara med och fira lite! Samtidigt är det en helg jag inte jobbar på.. det måste ju utnyttjas lite också =)

Imorgon blir det packa massa grejer i lådor, väskor etc. Så man är beredd inför onsdagsflytten =)

Nu ska jag spela lite gitarr, fila på låtarna!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha...han är ju SNYGG!! Och duktig;)
Lycka till imorgon=)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback