More Than Useless...

tror jag att jag är! bra låt är de iallafall =)

skämt o sido.. vad var de jag skulle skriva? jo att mina inspelningsprylar spökar.. ena stunden funkar som mer än prima, andra kommer de bara sprak! men förr eller senare är den nog klar iallafall ska ni se!

"You Could Be My Last Train To Security" är en bit av texten iaf! Jag vill veta vart inspirationen till den här texten kom från.. om nån vet de när dom hör den så får du/ni jättegärna berätta det =P

mitt i arbetsperioden är man också.. två nätter och en eftermiddag kvar till ett gäng dagar ledighet kvar! känns fin fint! så länge man lär sig grejer så är de riktigt kul på jobbet faktiskt, visst de finns tråkiga moment också.. men de gör de nog i alla yrkesområden!

hurra för helgen! den lär bli kalaskul! najs o träffa lite folk man inte sett på ett tag! woohooo! ursjön 2007 är bokat också! 15-18 juni ska vi steka i solen, bada i vattnet, men framförallt, bli uppkäkade av mygg och knott under tre nätters rudafiske!

ne nu blir de strax sova! massa som ska göras imorrn ju... gymma, jobba, städa, försöka hinna sätta i en kylare (iaf börja) och lite småtrix till =) men vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: sara

varför läser jag inte din blogg? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback