Is Anybody Home?

Mmm.. skön lång dusch precis avverkad! Finns knappt nått bättre! Eller de finns massor som är bättre.. du? Men skönt är det iallafall!

Inatt har jag drömt massor igen, snart vill jag ha reda på vad det är som gör att jag gör det! Brukar normalt sett aldrig riktigt minnas vad jag drömmer, men nu är det massor... dessvärre är de halvjobbiga drömmar, sånna där som man inte vill vakna från och förstå att det bara var en dröm.. men det är väl dessvärre precis vad det är, en dröm...

Om 5 timmar är det dags att jobba igen också! De blir nog najs, skoj är det ju så =) jag klagar inte på det så länge jag får vara kvar där!

Nu är det dags att spela lite gitarr! Har massor av texter som ska ha musik till sig! Men ha en trevlig kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback