How To Save A Life...

är en helt fantastiskt bra låt! har ni inte hört så leta reda på den och lyssna!

helgen har vart fin! vettigt drag i fredags, efterfesten va mindre dragig men de va hårt på 2 pers också =) rågrut, ägg och kexchoklad.. haha!  (plommontomater, digestivekex och banan får man inte glömma!!)

lördagen var en utfyllnadsdag av nån sort...

söndagen blev de tidig uppgång, sen åka till lusten för o fiska, de gick finfint! men samtidigt kände jag mig sämre o sämre... efter det har jag haft 40 grader feber, hostat konstant och trott att huvudet skulle börja blöda... de gjorde de delvis, näsblod iaf... hua va jobbigt de vart! men nu mår vi bättre med en vettig kroppstemperatur, inte så speciellt mycke huvudvärk så länge jag inte skakar på huvudet, hostar nästan inget.. kan dock inte prata än =P

ska försöka dra mig till jobbet imorgon, får ta en sista feberkontroll innan läggdags sen!

hur har din helg varit?

Kommentarer
Postat av: the man, the myth, the hm, kursu

Min helg har varit kanon, rock n roll osv. Menvadå plommontomaterna, digistive kexen och banan då?!! hallå! :P Din sova fa grymt skön med en madrass på... :)

2007-02-06 @ 20:24:13
Postat av: michel

jag trixade till de kursu så du inte hade 28 likadana inlägg =P haha.. glömde visst dom =P aafan, digestive och banan blir på nån mer av våra ensamma efterfester =D

Postat av: Anonym

värt. Våra efterfeste är ensamma men specialla. Medans dom andra bangar så röjer vi på vårat egna lilla sätt :P

2007-02-07 @ 21:26:25
Postat av: sara

tack för att du smittade mej =

2007-02-10 @ 00:49:52
URL: http://halvborta.blogg.se
Postat av: michel

förlåt sara!?

2007-02-17 @ 23:02:12
URL: http://schlusser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback