Like Sun Spots On Raindrops...

En veckas mellanrum mellan blogginläggen.. Då känns de väl rätt med en liten resumé!?
Under veckan har jag jobbat, tränat och träffat Jennie, bakade lussekatter i torsdag och lite sådant fint!
Kan ta och skriva lite mer utförligt om helgen istället =)

Fredag
Slutade jobba vid 14.00, åkte hem och ringde ComHem som tydligen tyckte att mitt godkännande av att skicka information om digital-tv samt telefoni innebar att dom skulle skicka grejerna direkt, jag gillade inte idéen så jag ringde och sa nej tack, som tur var så tog dom på sig allt så vi strök ett streck över det lilla missödet. Jag och Viktor kilade iväg till 4sound och tittade på lite prylar där, träffade detche där =) Det var kul att prata med vår gamla städerska på forshaga akademin lite =) kom att tänka på hur många skolor man pratar med städerskan på =P Är nog inte så många! Utan nått nyköp på 4sound knallade jag och Viktor vidare till mitticity där vi hittade nån liten julklapp innan vi gick till Jack&Jones endast för att kolla lite.. men det går inte att bara kolla =P Så både jag och Viktor kom ut därifrån med lite nya kläder =) Efter en stunds slappande hemma blev det slutligen dags att åka och tvätta Ådi, och så ren hon blev, waxad också så nu glänser hon igen =) Jag, Viktor, Anders, Jocke och Carro hade tänkt att laga oss lite mat på kvällen, så efter att ha hämtat Anders åkte vi och skulle köpa mat.. Efter en bra stunds velande köpte vi lite läsk för att sedan bege oss till en pizzeria istället.. Så vi käkade pizza, spelade lite spel och hade det trevligt under kvällen!

Lördag
Vaknade runt lunchtid, åt frukost, åkte hem till mor och far och hämtade en film, sen åkte jag en sväng till gymmet och tränade med Viktor och Anders. Sen hem och duscha och äta lite lunch för att sedan åka till Jennie. Kollade på tv en stund innan vi gick och handlade lite tacosgrejer. Hem till henne igen och spelade lite kort, jag hade otur, men det kan hända även den bäste.. men denna gång hände det mig ;) Efter kortspelet fixade vi till maten och åt den framför tvn. Mätta och nöjda satte vi oss ner igen och satte på filmen "1408", lite småläskig film som saknade bra slut, men mysigt var det iaf =) Sen satt vi mer eller mindre i soffan och tog det filbunke i några timmar, det var också mysigt =) Sen när ögonen sa att dom ville vara stängda kände jag mitt tyvärr tvungen att åka hem och sova.. Så kvällen var tydligen tvungen att sluta även om jag inte ville det.. Men somnade som en stock när jag kom hem iaf.

Söndag (Idag)
Efter att ha ätit frukost och spelat lite gitarr så fick jag för mig att de kanske skulle va kul att åka hem och träffa familjen lite mer än några minuter sådär som de oftast blir när man bara är hemma och vänder, så nu  kände jag att jag hade tid att va med dom en stund, fick spolarvätska till bilen på köpet =) Var trevligt att va hemma en liten stund! Sen tog jag med mig Jacob i bilen påvägen hem igen, släppte av honom på ett kalas han skulle på. Hämtade Norén, så åkte vi hem och satt och spelade gitarr och ylade några timmar, innan det var dags för mig att börja tvätta och honom att kila hem och göra iordning för en liten glöggfest han skulle ha! Sen dess har jag väl mer eller mindre kilat omkring, tagit hand om tvätt och ätit kvällsmat.

Imorgon startar en ny arbetsvecka, så ska jag va med Jennie på eftermiddagen också =) så jag räknar timmarna lite.. 16 timmar kvar ungefär nu tills jag får träffa henne igen =) På tisdag blir det gymmet och städa lite grann. Så blir de nog myskväll på onsdag också =) Sen får vi se mer vad veckan har att erbjuda, måste köpa en sista julklapp innan jag är helt klar iaf! Tror inte den kommer bli så svår nu så de känns skönt =) Dan före dopparedagen ska jag hem till mor och far och ha uppesittarkväll, sova hos Jacob och sen är de Julafton! Tror de kommer bli trevligt det också =)

Nu blir de nog dags att lägga sig så man orkar upp imorgonbitti!

Sleep tight allesammans!

Puss på dig

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag röstar för en resumé av fredagskvällen någon gång :) de va naaajs!

2007-12-18 @ 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback