I Turn On A Dime, Spin Me Around...

En ytterst lugn helg börjat lida mot sitt slut, lugnet har påverkat mig positivt! Jag mår denna kväll bättre än jag kan minnas på länge, jag nästan ler när jag skriver detta!

I fredags jobbade jag eftermiddag, är väl en av anledningarna till mitt välbefinnande, trivs jättebra på jobbet! När jag kom hem tyckte jag att jag förtjänade en kall öl och sitta ner och bara slappna av, tog fram det heliga kollegieblocket och skrev en ny text, som jag inte blev för nöjd med.. kanske går att arbeta lite med den!

Under lördagen tog jag en lunch på stan med Jonas, var kul att prata och gå omkring lite! Försökte få tag i Norén för lite rep, men han var upptagen under dagen så blev inte nått rep under lördagen. Kommer imorgon istället =) Det är väl också en anledning till välbefinnandet, tycker vi får ihop trevlig musik, hoppas på att inspelningarna kommer igång så vi får ut lite matrial vi kan sprida också! Vore trevligt! Underhöll mig under lördagen med att sitta vid datorn med gitarren i knät! Senare på kvällen såg jag en såndär söt romantisk komedi som jag bara sitter och ler till, sen blir lite ledsen till men i slutet sitter och ler igen =) Hur förutsägbara romantiska komedier än är så dyrkar jag dom =)

Idag har varit en städ- och tvättdag, vilket också fick mig att känna välbefinnande, nu när det är rent och städat här så är det roligt att dela lägenhet med två kompisar =) När det bara är stökigt så går jag och irriterar mig på att det är stökigt bara.. då är de inte lika kul! Men nu är det rent så =) Nu ska jag snart lägga mig och lösa lite korsord tror jag!

Måste nämna att Viktor även under städdagen har hittat på ett nytt ord, "insexnyckelsformat", mycket användbart ord när man gör rent handfatsavlopp.. Eftersom vi använder så många långa ord måste jag nästan komma med fler långa ord.. Järnvägsvagnsreparationsverkstäder är ett långt ord! När jag väl är inne på det så känner jag att jag bara måste komma på ett till.. ska fundera lite... Rusdrycksförsäljningsförordningen, aka. Systemet! (
http://www.systembolaget.se/) Har inte en aning om varför jag gjorde så, men jag är glad och känner för att göra nått konstigt, funderar på att gå in och hoppa lite i Viktors säng nu när han ligger och sover! Tror nästan att han skulle uppskatta det =) Mitt glada humör smittar av sig verkar det som =)

Imorrn blir det som jag nämnde ovan repa lite med Norén, sen jobba natten..
Tisdag blir det julshoppa, det ser jag fram emot =D
Onsdag tror jag inte det händer nått särskilt, får klämma in träning där!
På torsdag ska jag umgås med Jacob under eftermiddagen och kvällen, det ska också bli kul =)
Fredagen bjuder på Kick-off och Julbord med jobbet, kan bli både intressant och roligt!
Under lördagen blir det bowling som det ser ut som, det ser jag mycket fram emot =) Kanske lite film sen på kvällen också =)
Söndagen vet jag inte vad den har att erbjuda ännu.. Men vi får hoppas på nått kul där också!

Rätt mycket i kalendern denna veckan, ser dessutom ut att bli en rolig vecka! Vad positiv jag är =) Det är positivt =P

Nu räcker det för ikväll, så ha det bra allihop =)

Kommentarer
Postat av: kursu

haha, de är inte systemet.se då? ;)

2007-12-03 @ 16:41:15
Postat av: michel

haha nej inte den här gången ;) tänkte nästan ta det som länk ;)

2007-12-03 @ 19:01:34
Postat av: Kursu

Tjena michel!

2007-12-05 @ 22:21:01
Postat av: Viktor Norén

ja visst är det, jag kan inte hjälpa det. Men sån är jag :p

2007-12-09 @ 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback