To Install The Notion That I Divided By I...

Namn: Michel Sebastian Schüssleder
Piercingar: Nix
Tatueringar: Inte det heller
Längd: 185 cm cirkus
Skostorlek: 44
Hårfärg: Ljusbrunt
Fräknar: Nej
Motto: Det man inte behöver göra nu gör man imorgon, det man inte behöver göra då gör man nån annan gång? haha, ne jag har nog inget motto
Önskar du att du bodde någon annanstans? jepp
Tycker du att du är attraktiv? svarade på det igår ;)
Dricker du? Det mesta, fast mjölk verkar inte så gott längre av nån märklig anledning.. alltid gillat de ju =(
Använder du droger? Knark är bajs
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Head & Shoulders eller Double Dusch
Vilken parfym använder du? Puma Create
Vad är du rädd för? Att stå längst ut på klippor kanske
Gillar du att tvätta? Gillar, nja.. men gör de =P
Gillar du berg och dalbana? Älskert!


Senaste?

Filmen du hyrde? Minns inte vad den hette.. men de va i lördags me kompisarna..
Filmen du köpte? Stage Dive 2006
Låten du hörde: Refused - The Shape of Punk to Come (i detta nu)
Låten du hade på hjärnan? Haha =) "Sometimes, people make a war, dont know what it´s for..)
Låten du laddade ner? Kan vart Chiodos nya album?
Personen du ringde? Anders eller Jocke
Personen som ringde dig? Jocke
TV-program du såg? Sporten
Person du tänkte på? Senaste, de vette hundan...

För eller emot?
Långdistansförhållanden?
Funkar väl
Utnyttja någon? Emot
Självmord? Emot
Ungdomar som röker? Emot? haha..
Använda droger? Emot
Köra onyktert? Emot
Förhållanden? För =)

Favorit?

Mat: Grillat kött och sallad
Låt: Saosin - Seven Years (fast de är olika från dag till dag)
Sak att göra: Musik och va me nära o kära
Sport: Bandy eller Ishocket (beror på om de är spela eller titta på)
Dryck: Öl eller vatten (beror på när)
Kläder: Bandt-shirt och jeans
Film: Remember the Titans
Bil: Vill ha en Audi A6
Serie: Fråga Anders & Måns =D


Har du någonsin?

Gråtit över en pojke? Jo (nej jag är inte homosexuell)
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? I min nära umgängeskrets ljuger vi hela tiden (dock på ett sätt så alla fattar att de inte är sant =D)
Varit i slagsmål? Tyvärr
Blivit arresterad? Ne (men jag har sprungit förbi och taklat en polis.. haha)
Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal?

Gånger du vart kär? Oj, 2 ggr..
Gånger ditt hjärta brustit? Noll
Hjärtan brustet på grund av dig? Vet ej..
Tjejer du kysst? Vet inte...
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ordentlig kontakt; Jocke, Anders, Arne, Viktor och Ullis
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett gäng
Ärr du har på kroppen? Nåra fler

Ska bli skoj? Semestra me polarna
Sparar till? Semester, bil och lägenhet.. Snart även pensionen (vuxenpoäng)
Väntar på? Att jag hittar en vettig lägenhet som jag får
Pålägg som gäller: Skivad leverpastej
Dagens dryck: Vatten


Senaste?

Boken du läste? Mannen som dog som en lax (Mikael Niemi)
Personen du fick e-mail av? Vet inte..
Personen du fick brev av? Tetra Pak
Personen du fick sms av? Peter
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Påskas
Saken du köpte? Bananer

Vad har du gjort idag? Byggt på ett rum, spelat gitarr, åkt bil, tränat och chillat
Var det kul? Ja
Brukar du svära mycket? Nej
När stiger du upp på morgonen? Jobbar skift så de varierar
Gillar du att slåss? Nej
Vad har du på dig? Kalsonger och tofflor
Vad ska du göra ikväll? Lägga mig
Är du seriös? Beror på när och me vilka jag är med
Var har du ont? Halsen...
Använder du hårspray? Nej
Kan du stå på händer? Vet ej
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström
Bright Eyes eller Lars Winnerbäck? Lars Winnerbäck
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? Inte för mycket
Är du glad nu? Funkar
Var du glad igår? Delvis
Känner du någon som jobbar på sjukhus? Ja
Vad dansar du till? Hahahaha.. med lite i mig, det mesta =D
Stockholm är... ? Delvis vackert
Göteborg är...? En stad jag skulle kunna bo i
Kan du sjunga? Dom säger de
Mer värt än guld? Mycket
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? USA - Californien


Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du inte lästa hela min..för de blev nå fel så de va ba de första frågna som va mina svar ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback