Obvious

reflektionen på sista raden på senaste inlägget: de vet jag nog inte själv heller för den delen.. men jag vet vem de har varit!

idag:

har tatt de rätt chill; spelat in lite musik, städat mitt rum sjukt noga till ljuva toner av underoath, saosin med mera.. tränat en stund samt handlat.. en mikrofon köpte jag idag =) trött på att använda hörlurar till att spela in sång, blir rätt taskig kvalité om nån tänkt testa det! de är värt att köpa en mikrofon om du gör musik hemma!

fick ett kul erbjudande också =P först tänkte jag knappast att vi ställer upp, men tänkte på de en liten stund och de vore rock n roll! får se om  jonatan, stefan och viktor är på idéen också! är dom det så blir det spelning på nöjesfabriken me världens bästa band.. haha de vore rätt kul =)

suttit och snackat övernaturliga prylar me mats i närmare en timme såhär på kvällskvisten, kollat videor o diskuterat =) lite värt tidsfördriv, kul att göra me nån som vill tro också =)

nu blir de väl snart sängen hoppas jag! fast de förvånar mig inte om de tar nån timme.. intressepil!

god läsning...

Kommentarer
Postat av: Ullis

K R A M!

2007-04-16 @ 18:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback